Complementair met groen

Complementair met groen, boetseerklei, Ingridvandenbergh, 2012

 

Complementair met wit, boetseerklei, Ingridvandenbergh, 2012

.
.
.
.
In mijn blog complementair met wit vertelde ik iets over complementaire kleuren. Kleuren die elkaar versterken als je ze naast (of tegenover) elkaar worden gebruikt. Dit komt doordat ze zo’n sterk contrast vormen.
Je kunt de informatie in dat blog als je wilt nog eens nalezen.

.
Fot0’s: Ingrid van den Bergh
NB: Mijn boetseerkleikunstwerkjes bewaar ik niet, daarom maak ik er foto’s van. Complementair met groen is ongeveer een halve hand hoog.

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

7 reacties op Complementair met groen

  1. Appelvrouw zegt:

    ’t doet mij denken aan een groentengebakje. Lekker!

    Like

  2. Ria zegt:

    Kleuren ik vergelijk ze altijd met kinderen,
    je kunt ze niet als in een kleurboek met je lievelingskleuren inkleuren.
    Ingrid,….. en hoe zit dat dan met die roze bril?
    Luchten…… die mijn wereld suikerzoet blauw kleuren,
    omdat ik een kado kreeg, zomaar…..een oma-schap.
    Kleurrijke dag.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.