Update Bloggedichtendag, met twee nieuwe gedichten

gedichtendag

Vandaag heb ik twee nieuwe gedichten geplaatst in de bijdrage Bloggedichtendag 2013.

Je vindt de gedichten van Bert Deben en artafterallart onderaan in de bijdrage Bloggedichtendag – Update.

Veel leesplezier, met dank aan de dichters.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, proza en poëzie, Cultuur, literatuur, muziek, poëzie, proza & poëzie, proza en poëzie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Update Bloggedichtendag, met twee nieuwe gedichten

  1. bertdeben zegt:

    waarvoor dank en blij dat ik er alsnog bij mag horen!
    groetje,
    bert

  2. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Zie de vragen e.d. op mijn blog!

  3. Beste Wouter, wat een verrassing door jou genomineerd te worden. Eén van de vragen in het lijstje op jouw blog luidt: (1) publiceren of (2) voordragen? In het antwoord op die vraag zit de belemmering vervat om het werk te doen dat het nomineren van een volgende kandidaat met zich meebrengt. Net zoals bij de vraag (1) publiceren of (2) schrijven? komt het antwoord op de vraag (1) publiceren of (2) voordragen uit bij optie 2. alles wat te maken hjeeft met organisatie daar om heen schrikt me af omdat dit tijd steelt die ik wil besteden aan schrijven (en lezen).
    Momenteel ook levend in een fase waar beide al zwaar onder druk staan koester ik mij in jouw nominatie en beschouw deze als een voorrecht.
    Dank en groet van Ingrid.

Geef een reactie

