Onder vleugels…

.

ouderpaar

onzeker nog

inspecteert zijn vleugels

zijn ze groot

warm

goed genoeg
.

© Foto: Marjan de Meijer
© Tekst: Ingrid van den Bergh

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Onder vleugels…

  1. Bart zegt:

    Een mooi beeld, Ingrid, de kleintjes die op de beschermende, machtige vleugels kunnen rekenen…

    Like

  2. Bart zegt:

    …het ouderpaar hoeft er niet onzeker over te zijn, volgens mij… :-)

    Like

  3. Bart zegt:

    Vorige week zag ik ‘mijn’ eerste jonge zwanengezinnetje, pas, dit jaar.
    Door trubbels met lopen (vervelende voeten) ben ik al sinds de winter veel te weinig er op uit kunnen trekken, de natuur in. Vandaar dat ik ze dan ook nu pas zag.
    Een prachtig gezicht, altijd, hè… :-)

    Like

  4. dan gaat het dus ook beter met je voeten, Bart…?

    Like

  5. Bart zegt:

    Dankje, Ingrid, ik kan er gelukkig zelf veel aan ‘meehelpen’, dat scheelt altijd hè! :-)

    Like

  6. Dit is waar het om draait. Mooi

    Like

  7. bert zegt:

    het leven zoals het is op een meertje in mei …

    Like

  8. draverblog zegt:

    Het is genieten in de natuur

    Like

  9. Mooie foto’s en mooie weerspiegeling van woorden. Ik vind je blog erg mooi en kom zeker nog een keer langs.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.