water en vuur

Water en vuur
boetseerklei, 2012, Ingrid van den Bergh

Fot0: Ingrid van den Bergh
NB: Mijn boetseerkleikunstwerkjes bewaar ik niet, daarom maak ik er foto’s van.
Water en vuur is ongeveer een halve hand hoog.

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

13 reacties op water en vuur

  1. mooi. hoe groot is dit?
    het lijkt ook wel op een vis die naar beneden kijkt (zonder staart dan)

  2. het lijkt de aarde van bovenaf
    alleen natuur
    verder leeg
    oceanen, woestijnen, oerwouden en vulkanen voor het vuur

  3. Met alle ellende op deze aardkloot (neem nou Sirië en de onwil van China en Rusland) zouden we aan oceanen, woestijnen, oerwouden en vulkanen wel genoeg hebben, Hennie

  4. Nicole zegt:

    Ik zie er een meisje met paardenstaart (rechts) en een olifant in (links). :)

  5. Spuit11 zegt:

    De olifant zie ik ook en de aardkloot.

  6. assyke zegt:

    leuk!leuk!leuk!
    hier naar kijken, daar krijg je de kriebels van…
    je gaat bijna verlangen naar binnenzitweer:)))

  7. Fleur zegt:

    Der Feind.
    Waarom noemde je haar eigenlijk zodanig?

    • blauw en oranje zijn complementaire kleuren, Fleur. Ze versterken elkaar door hun contrast (warm versus koel). Daarin zag ik de symboliek en natruurlijk ook omdat ik deze kleuren soms in de lucht zie

Geef een reactie

