Vergeelde beelden in de boekenweek 002: Mijn verhaal voor de radio

 

Gisteren publiceerde ik op mijn blog een gedeelte uit Vergeelde Beelden, een bundel jeugdherinneringen uit 2000. Even later ontving ik van KRO-radio het bericht dat één van mijn verhalen die avond zou worden voorgelezen in het KRO-programma Goudmijn.
Het verhaal Bijna dood stamt niet uit de bundel maar zou er als waar gebeurd verhaal goed in hebben gepast.

Inmiddels is het verhaal op de site van KRO’s Goudmijn, waar ik het had gepubliceerd, te beluisteren. Kijk op de pagina waar de luisterlink op staat en klik op ‘Beluister dit verhaal’.

Stefan Stasse, presentator KRO's Goudmijn

Het was mooi om het verhaal te horen voorlezen door de presentator, Stefan Stasse.

Thema boekenweek: Levensverhalen

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur, vk-bloggers en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Vergeelde beelden in de boekenweek 002: Mijn verhaal voor de radio

  1. Fokkio zegt:

    Een mooi verhaal. Wat een eer dat het werd voorgelezen op de radio.

    Like

  2. Op de website van KRO-Goudmijn kan je verhalen publiceren. Daaruit worden regelmatig verhalen gekozen die worden voorgelezen. maar het was inderdaad aardig dat ze me hadden uitgekozen. Dan zit je toch heel anders naar je eigen schrijfsels te luisteren.

    Like

  3. Lasja zegt:

    ja, prachtig om het weer eens te lezen…ik kan me het nog herinneren van de eerste keer…dat betekent toch dat je erg beeldend schrijft!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.