Wat Guus Meewis en Red Bull Racing met elkaar van doen hebben

Zo’n nacht wordt het niet

  • Als je na drie luttele uurtjes slaap wakker wordt gemaakt door de buurkinderen (nou ja, kínderen!) die hun gasten uitlaten…
  • als dit afscheid drie kwartier in beslag neemt en in luidruchtige toonaarden gestalte krijgt…
  • als dan, na amper een uurtje te zijn weggedommeld, je artroseteen hardvoetig in aanraking komt met het been van je vechtgenoot die zich in alle staten van onbezorgde slaap bevindt…
  • als je dan, nét met bed en al door de vloer gezakt, wordt getrakteerd op het liefdesspel (nou ja liefdesspel) van een koppel krolse katten (óók van de buren) dat, onder jouw slaapkamerraam, zijn driften uitleeft…
  • als je je dan nog maar eens in een andere houding manouvreert, jezelf afvragend wíe of wát de nakende dag nog goed kan maken. Het weer of Max Verstappen?

Ik heb wel een vermoeden, wat jij?

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur, muziek, persoonlijk, proza en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

