Quote van de dag

Wat ís dat toch met die uitspraken van bekende Nederlanders? Hebben hun zielenroerselen meer gewicht omdat ze door BNners worden gequot? En moet ik mijn oren op steeltjes zetten zodra zij maar hun mond open doen?

14657392_596881060499272_6332324133843903009_n
Neem nou Astrid Joosten. Zij zit kennelijk niet met haar decolleté. Sorry hoor maar ik zie haar daar toch écht mee zitten!

14650169_596881093832602_3910821995558539340_nEn “diva” Brard die zich naakt voelt op het podium. Wat mij betreft is het een zegen voor de natie dat Patty geen praktische uitvoering aan die gedachte geeft. 
Los daarvan: Hoe moeten we onze Karin Bloemens aanduiden wanneer iemand als  la Brard het predicaat diva krijgt opgeplakt?

14570366_596881040499274_6139478702615493199_n
Maar dan Sylvie Meis. Mag het misschien in wat origineler bewoordingen dan het afgekloven “daar heb ik niets mee”? Ik vind dat toch echt wel een dingetje hoor!
Maar welk een levenswijsheid! Welk een cliché! Welk een open deur!
Waarmee we terug zijn bij de inkijk van Astrid Joosten. Die daar nog steeds niet mee zit.

Ze hoeven mij niet op te voeden, onze BNners. Laat ze maar gewoon hun werk doen. Hun tegeltjeswijsheden lap ik aan mijn laars. En daar zit ík dan écht niet mee.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in columns, literatuur en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

