Zonder titel

Ingrid van den Bergh schrijft en meer

.Violiste, Kees van Nes

Violiste droomt haar carriere, angstvallig
roert zij muzikale snaren
van strijkhout zaagt zij plankenkoorts

.
Vioolconcert van Mendelssohn, gespeeld door “violiste”

.
.
© Tekst: Ingrid van den Bergh
©Afbeelding: Violiste,  olieverf op doek Kees van de Nes 
(met toestemming van de kunstenaar)

View original post

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zonder titel

  1. Prachtig, Ingrid!
    Nog bedankt voor je reactie! De illustratie is van mijn oudste broer uit Australië. Hij is sinds een paar jaar met pensioen en pas een beetje met schilderen begonnen.
    Fijne zondag!

  2. Dank ook jou Peter voor je bezoekjes en likes.
    Je broer mag wat mij betreft lekker doorgaan met schilderen. Wat fijn als een mens de tijd heeft (krijgt) voor dingen die plezier geven. En wat prachtig om op deze manier, jij hier en hij daar, mooie combinaties te maken van woord en beeld.

Geef een reactie

