Het is een hele tijd geleden…

.
…dat ik een update op mijn weblog plaatste. Facebook werd een alternatief waarin je sneller en met meer gemak berichten kunt updaten.
Na enige omzwervingen heb ik onlangs mijn fb-activiteiten teruggebracht tot meer essentie, door mijn algemene fb-account op een lager pitje te zetten en mijn account voor meer specifieke onderwerpen nieuw leven in te blazen. Een goed moment om de wisselwerking te zoeken met mijn “oude” blog en te kijken of dit tot meer inspiratie leidt.

Om te beginnen heb ik de naam van mijn weblog bij wordpress veranderd, van Schrijfkunst naar Ingrid van den Bergh schrijft en meer, omdat het in dit blog ook over andere zaken kan gaan dan schrijven en kunst. Ook mijn headerafbeelding is veranderd. Allemaal zaken die kunnen helpen bij een nieuw begin.

Ik heb gemerkt dat ik de technische vaardigheden, noodzakelijk bij het onderhouden van een blog, enigszins ben kwijtgeraakt, ongetwijfeld is hier het een en ander veranderd. Maar ik hoop mijn weg snel weer te vinden en zeg graag: tot blog.

Mocht je toch benieuwd zijn naar mijn Facebook-activiteiten tot nu toe, klik dan op https://www.facebook.com/schrijfkunstingrid.vandenbergh

Afbeelding header: detail muurschildering Katharina Grosse, tentoonstelling in Museum De Pont, Tilburg.
Foto kunstwerk: Ingrid van den Bergh
A new beginning, Tracy Chapman

 

 

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in beeldende kunst, De Pont, literatuur, muziek, persoonlijk en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Het is een hele tijd geleden…

  1. Blewbird zegt:

    Welkom terug! ‘Wij’ zijn hier nog gewoon :-)

  2. Dat leek me een klein wondertje na zo lange tijd, Blew. Zo zie je maar, de wereld draait gewoon door. Fijn om jou als eerste reaguurder te hebben bij mijn nieuwe start.

Geef een reactie

