Nieuwe titel blog over muurschilderkunst

.

eer van zijn werk

eer van zijn werk

In een reactie van Nicole op mijn blog over buitengewone muurschilderkunst bracht zij me op het idee de titel van dat blog aan te passen.
Klik op de link en zoek het verschil.

Groet van Ingrid.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in beeldende kunst, Boeken, proza en poëzie, De Pont, literatuur, persoonlijk, proza, proza en poëzie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Nieuwe titel blog over muurschilderkunst

  1. Appelvrouw zegt:

    Ik dacht eerst: zit hij daar nu nog te genieten?
    Maar je tekst geeft iets anders aan.
    Draagt hij nu misschien witte sokken? (ik ben kleurenblind dus alles kan).

  2. Appelvrouw zegt:

    Oh, daar kun je wel kleurenblind voor zijn.
    Ik zal het niet verraden, maar het gaat om de E en ik vind het mooi bedacht.

  3. daar zit een tevreden muerschilderkunstenaar

  4. simonkorving zegt:

    Zelf vindt ie het wel mooi ;-))

  5. maevemaclone zegt:

    kleurenpracht van deurpanelen
    rood, blauw en geel, met goud doorspeeld

Geef een reactie

