heb erbarmen

.

vluchtig als de duif

staan wij stil

op

goede-vrijdag[1]

Goede Vrijdag

.
Tekst: Ingrid van den Bergh

Afbeelding: Internet
Muziek: Johann Sebastian Bach
.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, proza en poëzie, literatuur, persoonlijk, proza & poëzie, proza en poëzie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op heb erbarmen

  1. voor de vluchteling
    slechts selectieve deernis
    als ’t erop aankomt

  2. Ingrid, een voorspoedig voorjaar vol van levenslust.

Geef een reactie

