Kom dichten voor gedichtendag

.
gedichtendag.

.

Donderdag 31 januari vieren we Gedichtendag 2013. De poëzieweek loopt door tot 7 februari.
Ik nodig iedereen (ook wie zelf geen blog heeft) uit om gedichten te maken op het thema van dit jaar: Muziek.
Als je in de reactieruimte aangeeft dat je een (of meer) gedichten wilt sturen laat ik je mijn e-mailadres weten en kan je je gedicht naar me mailen. Ook gedichten die je al eerder op dit thema schreef zijn welkom.

De  ontvangen gedichten plaats ik in een nieuwe bijdrage die donderdag 31 januari online gaat. Tot en met 7 februari ingezonden gedichten worden in die bijdrage geplaatst.

Doe mee en vier met mij dit feest van de dichtkunst.

Schrijfgroet van Ingrid
.

http://www.gedichtendag.com/

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken, proza en poëzie, Cultuur, literatuur, poëzie, proza & poëzie, proza en poëzie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Kom dichten voor gedichtendag

  1. reinejragolo zegt:

    Mijn dagelijkse tocht
    op het pad langs de rivier
    is thans oogverblindend mooi
    met sneeuw, zon en veel plezier

  2. Laila zegt:

    Geweldig Ingrid.
    Ik ga het allemaal proberen.
    Een rap, een menuet,een tango in woorden.

    Tijd zat nog.

  3. Bart zegt:

    Ja, tijd voor een nieuwe uitdaging, ik doe mee! :-)

  4. Laila en Bart, ik heb jullie zo-even per mail wat info gestuurd en het e-mailadres waarop jullie je gedichten kunnen insturen.
    Veel succes en vooral genoegen met schrijven.

  5. ottovo zegt:

    otto gaat een poging wagen, Ingrid. Stuur je me het e-mailadres?

  6. svara zegt:

    Ik wil zo hoe zo die dag een nieuw gedicht op mijn blog plaatsen Ingrid.
    Is dat dan niet een beetje dubbelop?
    Of is dat juist jouw bedoeling op deze manier.
    Ik hoor het wel
    groet

    • Dat verwacht ik ook van jou, svara. Hoemeer mensen jouw gedicht kunnen lezen hoe beter dus het mag wat mij betreft op beide websites staan. In mijn bijdrage neem ik ook jouw wordpresslink op dus kunnen de mensen gemakkelijk ook bijn jou gaan kijken.
      Ik stuur je in ieder geval vast mijn e-mailadres waar je gedichten(en) heen kunt sturen.
      Veel schrijfplezier, Ingrid.

  7. Anoniem zegt:

    Beste Ingrid,
    ben ik nog op tijd om een muziek-gedicht naar jou te sturen?

  8. Pingback: Bloggedichtendag 2013 | Schrijfkunst

Geef een reactie

