Een dagje spelen

.
Gisteren waren we een dagje bij Levi. Natuurlijk hebben we vanalles en nog wat gespeeld.
.

De dag begon zó

.

.

Wat niet in de speelgoeddoos zit verzinnen we gewoon zelf

.

De boeien waren afgelopen weekend door andere opa meegenomen

.

grote en kleine handen

Opa had er eentje vóórgeschilderd.
Daarna tekende hij er een voor mij die ik met verf in kon kleuren.

.

En natuurlijk werd er weer een treinbaan gelegd.

.

. .
.
Het was een heerlijk dagje

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, kinderen, literatuur, persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Een dagje spelen

  1. Heerlijk om zo te mogen meebeleven, Ingrid :)

  2. Anoniem zegt:

    Dat moet weer een heerlijk dagje geweest zijn!!

  3. Anoniem zegt:

    Ik was de anonieme…;)) kus Boet

  4. Anoniem zegt:

    in gedachten beleef ik dit dagje mee en wat een mooie fotos ingrid, groetjes, gerry

  5. Atelier C157, thank you for liking

Geef een reactie

