Geboren: 29 mei 2012

Kijk ze eens groeien

Zwaan kleef aan

De zondagse (veren) kleren oppoetsen

Vreemde eend in de bijt?

Ik heb een goed overzicht

.

Foto’s Ingrid van den Bergh

 

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in dieren, fotografie, literatuur, Wandelen en fietsen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Geboren: 29 mei 2012

  1. Appelvrouw zegt:

    Bij het zien van dat gepoets krijg ik terstond ook last van watervlooien!

  2. Bart zegt:

    Prachtig altijd weer om te zien, hè Ingrid!
    Tot mijn blijdschap is het zwanengezin-met-acht-kleintjes hier nog helemaal intact en zo te zien in blakende gezondheid.
    Twee of drie weken terug hielp ik ze nog, in het invallende donker, met een gevaarlijke oversteek, het waren nog hummeltjes.
    Nu al grote lummels, wat ben ik trots op ze! :-))

  3. timmerark zegt:

    Voor SCHRIJFKUNST zijn dit erg mooie foto’s. Al heb je dat al snel, met een mooi onderwerp;)

    • Ja nou weet ik weer hoe mijn buurman hem noemde. Ik ontmoette hem en zijn gezinnetje bij het water.
      Het gebeurt vaak, dat je bij het kijken naar al dat zwemmende spul ineens met mensen staat te praten.

  4. Fleur zegt:

    Gelijk met Good Old Daddy, Holleerder en JFK!!O,dat worden ijdeltuitennnnn!!!!

  5. assyke zegt:

    kijkend naar de laatste foto, komt er geen einde
    aan die hals…wat a beauty!

Geef een reactie

