Interactie

Interactie, boetseerklei, 2012, Ingrid van den Bergh

Fot0: Ingrid van den Bergh
.
Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

17 reacties op Interactie

  1. svara zegt:

    met je vingerafdruk als handtekening :-)

  2. dickblogt zegt:

    Goed bezig, doorkleien!

  3. FT zegt:

    Zo zie je maar kleien verleer je nooit
    je kunt het zelfs liggend doen
    als staan of zitten geen optie is
    Gaat het weer wat?

    • Dankje, FT, wat lief. Gelukkig ben ik weer hersteld zodat ik dit werkje zittend kon maken. Vandaag tijdens het kleien met kleindochter mijn favoriete bezigheid met klei beoefend: allerlei kleuren door elkaar mengen en daar iets moois van maken. Bij dit werkje zijn er achteraf nog accenten opgemaakt, o.a. de smalle gekleurde strepen, het rondje en nog wat dingetjes.

  4. bartisdenaam zegt:

    Samen met je kleindochter, echte interactie, ja! :-)

  5. Aad Verbaast zegt:

    kleurig en fleurig werkje.

  6. assyke zegt:

    als het klei uit de speelgoedwinkel is,
    dan moet je niet te lang doormengen want dan wordt het bruin:)

    nu is het een schilderij geworden!

    wij gaan over een uurtje of wat vingerverven,
    ook altijd weer een feest:)

  7. Pingback: Voor Ingridvandenbergh « Assyke's Blog

  8. Britta zegt:

    Oh ma, mooi!

Geef een reactie

