Free to fall

.
Onlangs werd ik door http://www.cosmox.nl uitgenodigd een beoordeling te schrijven bij één van mijn aankopen. Het betrof een box met afleveringen van de Zweedse misdaadserie Irene Huss (seizoen 2).

.
.
.
.
.
Ik schreef een review en kreeg kort daarop een bevestiging dat deze op de website was geplaatst.
Bekijk hier de beoordeling.


..

De titelsong bij deze serie is Free to fall
gezongen door Elin Ruth Sigvardsson.

Ik vind dat dit lied heel goed de sfeer van de serie weergeeft.
Op het youtubefilmpje zijn beelden uit de serie te zien.
Op Internet ben ik op zoek gegaan naar een CD met dit nummer
maar deze was helaas niet te vinden.

Tekst: IngridvandenBergh
Schilderij ‘Vrije val’: Nelleke Verhoef
Filmpje en afbeeldingen: Internet

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

6 reacties op Free to fall

  1. Spuit11 zegt:

    Nou, ik vind die bibs en wat erachteraan komt wel een feestelijk tintje hebben, de achtergrond vind ik iets voor voetballers. En de serie vast niet voor mij!!

  2. tja, beetje rood-wit-blauw is het wel.
    Die bibs, zouden dat geen borsten zijn?

  3. FT zegt:

    Van mij een like en een duimpje op cosmox ;)
    Deze kon ik nog niet terwijl ik echt liefhebber (lezer) ben van o.a. Wallander…

  4. Spuit11 zegt:

    Nou zeg, het verschil tussen een kontje en een voorgevel zie ik wel hoor, wat zullen we nou krijgen.

Geef een reactie

