De beuk erin…

.
ofwel: de knuppel in het hoenderhoek gegooid door Petra de Boevere, tot 1 januari 2012 lid van de VVV.
.

het lachen zal hem nog wel eens vergaan

.

.

.

Het werd tijd dat iemand Mark eens uitlegt wat “meten met twee maten” betekent. Ik denk overigens dat ik weet wie die twee maten zijn. Als u het ook weet mag u het zeggen.

.

..

.

.

Terwijl u nadenkt kunt u een beetje mediteren bij een serie foto’s van beukenbomen, afgelopen zondag geschoten in de omgeving van Chaam (spreek uit Kaam), NB..

Beukenlaan

.


.

vertakte armen reiken naar het blauw

oude wijsheid schrompelt

 

toegift (zo ziet onschuld eruit)

..

©Tekst IngridvandenBergh
©Cartoon: Internet
©Foto’s: IngridvandenBergh

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur. Bookmark de permalink .

27 reacties op De beuk erin…

  1. FT zegt:

    Zo is dat Ingrid, gezien de reacties die ze heeft gekregen mag ik toch hopen dat de MP zich eens achter de oren gaat krabben.

    ps.
    Overigens wist ik niet dat de VVV ook een politieke tak had ;)

  2. Aad Verbaast zegt:

    Mooie bomen die als ze hoog zijn veel wind vangen ;-)

  3. Bart zegt:

    Hij kreeg er flink van langs vandaag, in het Europees parlement, vanwege dat schandalige meldpunt Oosteuropeanen, als ik het goed begreep.
    Al vond hij het geloof ik niet nodig om daar zelf bij te zijn, hij vindt het niet zo belangrijk allemaal…wat een minachting!

    • Toen we Balkellende nog “hadden”, Bart, hoopte ik dat er met Rutte meer transparantie, minder achterkamergedoe, meer eerlijkheid en minder arrogantie en minachting! zou komen. Kijk nu weer eens naar de hielenlikkerij richting SGP.
      Wat moet Pechtold zich gruwelijk hebben geërgerd aan Ruttes ontwijkende houding in de kamer.
      En wat kan een kiezer zich schromelijk in een politicus vergissen.

      En nu weer het gedraai bij de PVDA. Wat moeten wij burgers daar nu nog mee!?!

  4. Jan zegt:

    Over de beuk gesproken:
    Ik loop nogal eens naar het koffieapparaat.
    Dan passeer ik de kamer van twee communicatie-medewerkers,
    die meestal de deur open hebben staan.
    In die kamer op tafel lagen zo’n 15 mooie foto’s van bomen,
    met de naam van de boom erbij .
    Toen ik vroeg naar de bedoeling ervan, zei de communicatie-collega:
    ‘Kies de boom die je het meest aanspreekt, pak de foto op en draai ‘m om.’
    Dus ik pak de ‘Beuk’ foto, en lees de tekst op de achterkant.

  5. mennoG zegt:

    Foto nummer twee is helemaal geweldig!!!

  6. blij dat mijn Nikon het zo goed doet.

  7. jannemanavatar zegt:

    Beukenbast laat me zien
    hoe gracieus grijs kan zijn

  8. Jacopone Sr zegt:

    Volgens mij heeft hij maar één maat: Wilders, maar misschien is hij zo narcistisch dat hij zijn spiegelbeeld ook als maat ziet. ;-)

  9. Rombout zegt:

    Prachtige foto’s! Ik nam de vrijheid om de voorlaatse te kopiëren, mocht ik hem gebruiken zal ik het copyright vermelden – als je dat ok vindt natuurlijk. Erg suggestief beeld, als “womb poet” kon ik er niet aan weerstaan. Een échte “tree of life” :-) Grtz, Bout

Geef een reactie

