Tussen droom en daad…

.

… slaapt nog de kunst in blinde vlekken
ontkaderd poogt ze kleur, vorm, lijn

geel en rood in ondertonen wringt
hun contrapunt
vraagt daar het zwart op wit
wat blijft gezwegen

geen vorm geen toon geen zin

nog geen zin
.
.

Afbeelding Internet
©tekst ingridvandenbergh

..

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in beeldende kunst, Boeken, proza en poëzie, literatuur, poëzie, proza & poëzie, proza en poëzie en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Tussen droom en daad…

  1. maar wel een begin
    en een eind op weg naar het
    malste ogenblik :-)

  2. Nu kan ik meer met Kandinsky:-)

  3. Bart zegt:

    Ja, ik herkende Kandinsky in de illustratie… :-)

  4. Jan zegt:

    Ingrid,
    mooi om de dag hiermee te beginnen,
    dank je
    groet van jan

Geef een reactie

