Vuurwerkplaatjes zonder praatjes

.

.

.

.

.

.

.

©Foto’s: IngridvandenBergh/1 januri 2012

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, oud en nieuiw en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Vuurwerkplaatjes zonder praatjes

  1. ottovo zegt:

    Hee, Ingrid, wist niet dat je zo vaardig was met de camera.

    • Zalig Nieuwjaar, ottovo.
      Heb sinds kort een Nikon coolpix 7100. Die heb ik met het wieltje “scene”, via menu, op de modus “vuurwerk” gezet. Dat was alles.
      De foto’s zijn uitgesneden in Picasa en klaar was kees en Ingrid ook.

  2. svara zegt:

    die een na laatste is leuk
    een engeltje ;-)
    oenig ik heb er gewoon niet aan gedacht om foto’s te maken
    groetje

    • Goed opgemerkt, svara. Zag er ook een mensfiguur in.
      Wat vind je van de derde van boven. Een palmboom?

      Momenteel ben ik mijn nieuwe camera aan het uitproberen. Bij vuurwerk zet je hem gewoon op “vuurwerk”. Daarna uitsnedes van de foto’s gemaakt in Picasa.
      Kind kan de foto maken;-))

  3. Jan zegt:

    Vurig aan het werk met vonken in het zwerk.

  4. Aad Verbaast zegt:

    Heb je er ook geluid bij? ;-)

  5. Marja zegt:

    Schitterende foto’s.

  6. luuk1945 zegt:

    Leuke plaatjes, zonder praatjes
    Groet Luuk

Geef een reactie

