2012

Nieuwjaarsnacht 1 januari 2012

Music for the Royal Fireworks, G.F. Händel


licht van hoop

hoop niet ijdel

(verhaal in zes woorden)

.

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in Beeld en Geluid, literatuur, muziek, oud en nieuiw en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

28 reacties op 2012

  1. Jacopone Sr zegt:

    Dank en jij ook een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar. ;-)

    Like

  2. assyke zegt:

    Jij en al je dierbaren ook een goed 2012!

    Like

  3. svara zegt:

    we kunnen positieve wensen niet vaak genoeg naar elkaar toe uitspreken
    dank je
    ook voor jou mooie inspirerende tijden gewenst!

    Like

  4. Reine jRagolo zegt:

    Gelukkig Nieuwjaar

    en ook weer veel schrijfplezier dan maar.

    Like

  5. Aad Verbaast zegt:

    Mooie foto heb je gemaakt voor deze kaart. Hoe?
    Ik blijf gewoon doorgaan met je een goed jaar te wensen. Heerlijk!

    Like

  6. s Limerick zegt:

    halli hallootjens, Ingridjen, Brilmansje hier.

    Van Brilmansje en de juf, of van de juf en Brilmansje zoals ZIJ het altijd wil, ook een zaaaaaaaaaaaaaaalig nieuwjaartjen gewenst. Brilmansje wenst altijd graag een zaaaaaaaaalig nieuwjaartje. Hij trekt er zich niks van aan dat andere mensen altijd spreken van ‘de beste wensen’. Want wat voor de één de beste wensjens zijn, zijn dat voor de ander nog niet dus stelt het wensen van de beste wensjens helemaal niks voor.
    Pientertjenst opgemerkt, nietwaar leerlingentjen Ingridjen, op Brilmansjens eerste bloggerdagjen van het nieuwe jaatjen.

    Like

  7. Prachtige foto met een mooie boodschap Ingrid. Een heel gelukkig en gezond 2012.

    Like

  8. Pingback: Zes woorden met beeld – vrij thema | Jokezelf

  9. Dieneke zegt:

    Wel apart deze foto, ook een fijn en vooral gezond 2012 toegewenst.

    Like

  10. minoesjka2 zegt:

    Mooie foto zeg!! En ja, the royal fireworks ………… mooi he!!
    De beste wensen voor 2012.

    Like

  11. Lovely…let’s share our passions….

    Een heel goed jaar gewenst Ingrid!

    Like

  12. Voetje zegt:

    Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar!

    Like

  13. staartje zegt:

    Bijzondere foto mooie wens

    Like

  14. platoonline zegt:

    Veelbelovende foto. Hopelijk komt je hoop/verwachting uit.
    Ik ben er vrij pessimistisch over maar hopen moet. Want anders dooft het vuur.

    Like

    • =hoop niet ijdel=

      hiermee geef ik (nderdaad) aan dat ik hoop dat mijn hoop niet ijdel is
      geen pessimist van nature maar als je tegenwoordig de kranten leest en de actualiteitenprogramma’s volgt wordt je het vanzelf

      steeds op zoek naar de rijkdom binnenin

      één ervan is schrijven

      Like

  15. Aline zegt:

    Mooie foto (heb al even alle reacties door gelezen, dus weet hoe je het gedaan hebt), maar dan nog mijn complimenten… leuke tekst erbij, en de je uitleg hierboven is precies zo als ik het opvatte…;)

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.