Gedichtendag op het volkskrantblog

Op mijn weblog bij het Volkskrantblog heb ik voor vandaag (donderdag 27 januari, Gedichtendag) een ‘Gedichtendagblogdag’ georganiseerd. Ik nodigde daartoe iedereen uit op die dag een gedicht op het thema op zijn/haar blog te zetten. Het thema dit jaar is NACHT.

De van deelnemers ontvangen links naar hun bijdragen heb ik in een overzichtsblogje gezet. Al veel gedichten staan inmiddels online.

Je kunt nog meedoen door, tot en met zondag 30 januari, een link naar je gedicht naar mij te mailen of in de reactieruimte te zetten, hier bij WordPress of op mijn volkskrantblog (via link overzichtsblogje hierboven)

Uiteraard hoop ik op veel mooie gedichten.

Veel leesplezier,

Ingrid van den Bergh

Over ingridvandenbergh

In mijn blog deel ik graag mijn passies met anderen. Passies op het gebied van schrijven, taal en beeldende kunst. Soms raakt de inhoud aan gevoelens en gedachten van anderen en ontspinnen zich dialogen die mij bij het schrijven niet voor ogen stonden. Ik vind dat boeiend en laat het graag gebeuren.
Dit bericht werd geplaatst in literatuur, vk-bloggers en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Gedichtendag op het volkskrantblog

  1. xxxxxxx zegt:

    Kandinsky komt hier goed uit de verf.

    Zandkastelen

  2. Wim Duzijn zegt:

    Dag Ingrid

    Plaats je bericht ook in de groep/categorie ‘Vk-bloggers’. Dan ben je zichtbaar voor andere Vk bloggers.

Geef een reactie

